Cykeltjuv

Idag vaknade jag av en ringande väckarklocka och en slickande hund och visste att nu var det dags att gå ut och gå,,, Frusen som jag redan var innan jag klivit utanför dörren blev genast  sämre när det var svin kallt och frosten låg över. Sixten blev glad iaf och bra var väll det! För några dagar sedan sa jag till mig själv att nu Lisa nu ska vi sätta igång och skriva blogg! Det höll i princip i sig första dagen då jag hade motivations brist redan efter andra dagen. Jag klarade av två dagar till men sen tog det stopp=( 

Nu är jag igång igen och jösses vad mycket jag har att skriva!=P(om man jäför med i vanlig ordning då man går arbetslös och bor i Skara) Vart på mässasom ams anordnat, var inte mycket o hurra över. Vi lyssnade klart på Bert Karlsson som var där o predikade o stack hem o spela yatsy.  Ett spel som jag tycker är helt underskattat.

Efterlyser

Min cykel blev den 12 september stulen utanför Skarabadet i centrala Skara. Cykeln var låst men ändå lyckades cykeltjuven komma åt den. Cykeln är ljusgrön med en stor svart cykelkorg. Märke DBS.... Är det du som är cykeltjuven? har du sett något? Har du sett min cykel? kontakta mig....

Vaknade imorse och visste vad som behövde göras. Träna på högskoleprovet! Men sen ringde pappa och det blev en heldag på kupan, coop, blomsterlandet, jula och jysk. Tillslut kom jag hem kring 19. Då installerade vi mitt nya fynd. El kaminen blev riktigt bra faktiskt och en hylla slängde vi upp också sedan skulle alla blommer och mina blommkrukor fram. Det har gått bra att jobba med lägenheten idag det känns inte sådär hopplöst som det har gjort tidigare i veckan utan nu så börjar det hända grejer..


 



Trackback