1 advent

Bättre sent än aldrig! Igår blev det inte mycket mer än att ligga i soffan, flötig American pizza o dumle kolor. Orkade ta oss hela vägen till filmkedjan o hyrde tre filmer 100 kr, Perfekt! sen blev det till o beta av dem en efter en. Mannen somnade i vanlig ordning efter några minuter så det blev jag som fick se på film i min ensamhet. Efter att ha deckat i soffan kring 21 30 snåret medans star wars fortfarande stod på. För ovanlighetens skull vaknade jag pigg och allert kring 5 snåret i morse. Scones bakning stod på schemat! Underbart!
 
Helgen har vart bra. Bekymrar mig om att tiden ska gå så snabbt ändå hade jag långhelg då jag gick på helgen redan i torsdags kväll. Gaddning i fredags, västerås på lördagen sedan julbord på kvällen med väldigt trevligt sällskap. Bakis söndag var ett faktum sen var helgen redan slut! Massor att göra i veckan så förhoppningsvis rullar den på lika fort. Dock inte lika smärtfritt! 1 advents ljuset står tänt och hemskrivning står på schemat idag!
 
Snart dags o ge sig iväg till lektion. Hade hoppats på att a fått mer gjort idag. Skyller på att jag fryser så förbannat! Håller tummarna på att jag hittar en lägenhet snart. letat lägenhet hela dagen istället för att plugga. Ser inte lovande ut. skärpning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback