Antagningen!

Fick tillbaka antagningsbeskedet igår. Jag vart mindre nöjd! förstår inte hur svårt det ska vara att komma in på utbildningar idag. Har inga dålig betyg men ändå känns det som en omöjlighet. Kom in på en utbildning iaf. Dock i stockholmså jag får ta en funderare på det. Går bra buss/tåg förbindelser men vette tusan om man orkar sitta och penda dag in oc dag ut för en utbildning jag inte riktigt vet ifall jag vill slutföra. Var mitt fjärdehandsval. Försökte iaf göra sena anmälningar för att hoppas man skulle kunna komma in via dem på fristående kurser men då har jag lagt upp för många anmälningar vara alla är  princip strukna så jag får ringa in till dem i eftermiddag och se vad som kan göras. Måste komma in på någonting annars blir det att ta sitt pick och pack och flytta tillbaka till Skövde och knega industri igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback