Hemskrivningen!

Sitter och pluggar sedan 08:00 och känner mig helt vilsen! Studerar vetenskapsteori och har inlämning av hemskrivning och tenta snart. Jag förstår verkligen ingenting av den här kursen jag läser nu! Sen har jag hälsopsykologin som ligger och spökar vilket jag har prov och hemskriving på som också måste lämnas in snart! helt klart läxor över öronen. Vet ej vart eller hur jag ska börja! Allt känns osäkert och jobbigt! Funderar helt allvarligt på och strunta i vetenskapsteorin och koncentrera mig enbart på hälsopsykologin. Finns ingen möjlighet att jag skulle klara av kursen iaf! Forskningsprocessen med statestik på det vill inte fungera. Pallar inte, men avskyr att ge upp! Arggh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback