Nu är det ett faktum!

Nu är det så att jag kommer strunta i tentan denna gång! Gillar inte känslan av att ge upp! Men nu är det så det får bli för jag kommer aldrig i hela världshistorien klara av denna statistik tenta som går mig så långt in på nerverna att hela kroppen skakar! Skulle träffa en klasskamrat idag för att plugga tillsammans men hon ringde och sa att hon inte komme att göra tentan den här ggn. Där gick min chans till tenta plugg och försöka mig på att faktiskt förstå någonting av vad jag håller på med. Jag kommer göra tentan men jag komme rinte lägga ner en minut till på att försöka förstå vad som ska göras. Tragiskt!
 
Man får så mycket gjort när man är arg och när man pluggvägrar. tvättat sedan kl 7, handlat promenerat 2 km! Helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback