Refused

God morgon! Idag börjar man känna sig som en människa igen efter helgens bravader. Konsert i Stockholm i lördags och övernattade hos patricks kompis! Mycket trevlig helg med sena nätter och en och en anna droppe alkohol. Kunde knappt ta mig ur sängen igår. Inte laga mat! Inte vara till något vidare sällskap! Helt klart ett tecken på att man ska låta bli alkoholen i fortsättningen! American pizza fick det bli med two and a half men rullandes på tv skärmen. Har tenta på fredag i statistik vilket jag inte ser fram emot! vill verkligen inte! Det är svårt oc obegripligt och har väldigt svårt och tänka mig att jag kommer klara tentan och därmed inte få godkänt i kursen. Seminarium idag! Hoppas det gör mig något smartare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback