Tisdag idag!

 
Har klarat mig bra de sista 3 veckorna då jag har gått upp i tid och känt att man gjort något vettigt på dagen och kunnat somna gott på kvällen. Idag fick jag ett återfall. Hur mycket jag jag än försökte att hålla ögononen öppna när mannen klev ut i morse så kunde jag inte komma upp ur sängen så när telefonen ringde klockan 09 30 i morse vart det blandade känslor. Ack så tungt och ta sig upp men lyckades till slut. Fick samtal angående jobb men eftersm jag pluggar just nu blir det svårt och hinna med. Annars är jag bra sugen på att tjäna lite extra pengar. Studentlivet gör dig inte rik ekonomiskt men får hoppas att det ger något kunskapsmässigt istället.
 
Karln har lyckats dra på sig en P-bot som jag sitter med här och så snällt ska betala. Tar emot men måste göras. tråkigt att de inte kan skaffa några vettiga parkeringsplatser här utanför. 600 riksdaler som man kunde gjort så mycket annat för.
 
Snart dags för lektion sedan är det full rulle hela dagen. Statestik= ekvationer= svårt! Att läsa matte när jag valde psykologi hade jag inte räknat med. Svårt och tro att jag kommer klara tentan nästa vecka men jag får hålla tummarna och göra mitt bästa. I dessa tunga plugg perioder är det skönt och komma ut och röra på sig. Tänka på annat ett tag. Bokat in mig på box idag! Bra och få ut lite plugg aggressioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback