Tränings resultat!

 
Sedan jag flyttade hit så har jag skaffat mig två träningskort varav ett på gym och ett på gruppträningar. Varav jag bestämt att jag måste gå minst en gång i veckan på vardera. Detta har jag lyckats bra med då jag gått betydligt mer men märker dock inga resultat. Trist och tråkigt när ingenting händer. Får trösta mig med att jag mår bättre iaf.
 
Idag tänkte jag dra spaken ytterliggare. Havregrynsgröt till frukost jämna måltider varje dag så får vi se om det ger någon effekt. Vi har en hel drös med bars och protein pulver men tror inte riktigt på att använda dessa. tror inte de kan vara bra för kroppen med alla kemikaler vi inte har någon koll på vad vi stoppar i oss. Vad hände med det hederliga ägget och bananen före eller efter träning.? Veckans tränings schema:
 
 
 

3dec

 

 

gym ben

4dec

 

Box

kondition

5dec

 

 

kondtion(armar)

6dec

 

 

(Pump 12-13)?

7dec

 

 

box

8dec

 

Sthlm

Refused

9dec

 

 

bakis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback