Mycket nu!

Klockan är nu 07 och jag ska sätta igång och studera hälsopsykologi.
 
"Motivation handla om vad som utövar inflytande över vårt beteende:
vad som riktar och bestämmer intensiteten i vårt handlande" (Ge mig!) 
 
Tenta på distans kursen ska göras nästa vecka. Mitt mål är att få den gjort på söndag då jag har massa annat o göra både i hälsopsykologin och vetenskaps teorin. Hade vart perfekt om någon hade förslag på vetenskapliga artiklar eller uppsatser att skicka till mig. Funderar på och åka hem till helgen håller tumma för bättre biljett priser,,,
 
Några saker som står på dagens schema:
 
Plugga!
Plugga!
Promenad
Plugga
äta
plugga
Simma
ringa csn
Bio
 
 
 
 
 
zzZZZ...................zzZZZZ.............................zzZZ................................ZZzzz..............................zzZZZ.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback